Graag laten wij u kennismaken met Baseform.
Baseform is de nieuwe standaard voor professionele uitvaartondernemers die serieuze stappen richting digitalisering willen zetten.
In een tijd waarin digitalisering razend snel gaat kan de uitvaartbranche niet achterblijven. Veilige data verwerkingen is daarbij essentieel. Baseform biedt de perfecte combinatie tussen persoonlijke uitvaartzorg en efficiënt ondernemen.
In december 2021 zijn wij gestart met de ontwikkeling van een nieuw platform waarin uitvaartondernemers uitvaarten efficiënt en uniform kunnen verwerken. Bij de ontwikkeling hebben wij ons gericht op het ondersteuning van uitvaartverzorgers in hun dagelijkse taken rondom de uitvaart.
Bij Baseform vinden we het belangrijk dat persoonlijke uitvaartzorg ook echt persoonlijk blijft. Bij de ontwikkeling van ons platform hebben wij gekeken welke processen uit handen van de uitvaartverzorger genomen kunnen worden zonder ten koste te gaan van, en zelfs bij te dragen, kwalitatief hoge dienstverlening.
Daarom hebben wij ervoor gekozen om in Baseform een aantal belangrijke proces rondom de uitvaart te automatiseren. Belangrijke functie die Baseform voor uw uitvaartonderneming biedt zijn o.a. dossiervorming, formulieren genereren en de begrotingen automatisch opstellen. Ook is Baseform volledige gericht op het samenwerken met zowel collega’s, als collega-ondernemers. Door deze functionaliteiten bespaart u tijd en worden alle uitvaartdossiers op dezelfde unieke wijze verwerkt.
Met Baseform verwerkt u uitvaartdossiers in uw eigen digitale omgeving. Deze omgeving voldoet aan de eisen van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Hierdoor bent u verzekert van veilige opslag van al uw bedrijfsdata. Om de kwaliteit te blijven waarborgen kiezen wij uitsluitend voor partners die ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd zijn.
Wilt u meer weten over de voordelen van Baseform voor uw onderneming? Bekijk onze website en vraag direct de demo aan.