Voor wie

Dit draagt Baseform bij aan uw uitvaartonderneming

Baseform is de oplossing die meegroeit met uw uitvaartonderneming. Bent u als enige werkzaam binnen uw bedrijf of heeft u een heel team van uitvaartverzorgers? Dan hebben wij de perfecte oplossing voor uw onderneming. Baseform biedt voor kleine ondernemers de mogelijkheid om samen te werken met collega-ondernemers. Voor grote uitvaartondernemingen is Baseform dé applicatie die de efficiëntie van uw team naar een hoger niveau brengt. 

Hoeveel uitvaarten verzorgt u jaarlijks ?

Geef uw onderneming een professionele uitstraling met Baseform.

Professioneel uitstraling
Voorkom fouten bij het opstellen van formulieren in Word of Excel. Met Baseform doorloopt u tijdens het gesprek met de familie een unieke workflow. Vervolgens kunt u direct alle essentiële gegevens voor bijvoorbeeld het crematorium, de begraafplaats, en het uitvaartcentrum omzetten naar de gewenste formulieren. Hierdoor voorkomt u fouten tijdens het overtypen en krijgt uw onderneming een professionele uitstraling. 

Optimaliseer transparantie
Tijdens dit gesprek ziet u direct wat de actuele uitvaarkosten zijn en is de begroting klaar op het moment dat u bij de familie de deur uit loopt.

Ondersteunende uitvaartsoftware
Baseform ontwikkeld ondersteunende uitvaartsoftware die de eenvoudige processen rondom de uitvaart automatiseren. Ook biedt Baseform de perfecte basis voor transparant ondernemen. Hierdoor kunt u zich richten op belangrijke aspecten van uw uitvaaronderneming zoals bijvoorbeeld persoonlijke uitvaartzorg. 

Wilt u zelf kennismaken met alle functionaliteiten die Baseform uw onderneming kan bieden ? Vraag dan direct de demo aan. 

Baseform uitvaart software

Veilig digitaal
Met Baseform verwerkt u voorbesprekingen en uitvaarten eenvoudig in uw eigen digitale omgeving. Ook bent u verzekerd van veilige opslag van alle persoonsgegevens die u verwerkt. 

Efficiënt samenwerken
Baseform biedt de mogelijkheid om optimaal samen te werken. Dit kan bijvoorbeeld met een collega zijn, maar ook met een collega-ondernemer die in de vakantietijd uitvaarten voor uw onderneming verzorgt. Door kosteloos een gebruiker toe te voegen aan uw omgeving, kunt u eenvoudig iemand anders in uw online omgeving laten werken. Hierdoor hoeft u een dossier nooit meer fysiek over te dragen en kunt u op afstand inzicht houden op de voortgang van een uitvaart. 

Professioneel uitstraling
Voorkom fouten bij het opstellen van formulieren in Word of Excel. In Baseform doorloopt u een unieke workflow waarin u alle benodigde gegevens voor de formulieren invult. Vervolgens kunt u met één klik alle benodigde formulieren voor bijvoorbeeld het crematorium, de begraafplaats en het uitvaartcentrum genereren. Hierdoor voorkomt u fouten tijdens het overtypen en krijgt uw uitvaartonderneming een professionele uitstraling.

Kwaliteit
Vóór het afronden van een dossier ziet de gebruiker welke bestanden nog moeten worden toegevoegd om het dossier compleet te maken. Hierdoor verwerken alle gebruikers de dossiers op dezelfde uniforme manier en voorkomt u incomplete uitvaartdossiers. 

Wilt u zelf kennismaken met alle functionaliteiten van Baseform? 

Baseform uitvaart software

Ondersteunende uitvaartsoftware
Bij Baseform ontwikkelen wij uitvaartsoftware waarmee wij uitvaartverzorgers ondersteunen. De ontwikkeling van deze software is gericht op gebruiksvriendelijkheid, efficiëntie en transparantie. 

Schaalbare oplossing bij groei
Doordat het toevoegen van extra gebruikers kosteloos is, kunt u zelf eenvoudig en snel gebruikers toevoegen. Het is mogelijk om gebruikers verschillende rollen te geven. Hierdoor kunt u data afschermen voor bepaalde gebruikers. Ook is het mogelijk om gebruikers van buiten uw onderneming toe te voegen aan uw omgeving zonder dat zij toegang hebben tot al uw bedrijfsdata. Dit laatste is vooral handig voor samenwerking tussen verschillende uitvaartondernemingen. 

Structuur in uw uitvaartonderneming
Door het gebruik van Baseform brengt u een duidelijke structuur aan in uw onderneming. Gebruikers worden gestimuleerd om uitvaarten op dezelfde manier te verwerken.

Wilt u weten wat Baseform voor uw uitvaartonderneming kan betekenen ?

Baseform uitvaart software

Optimaliseer teamprestaties
Door het gebruik van Baseform uitvaartsoftware heeft u de perfecte tool gevonden om uw team optimaal te laten presteren. Baseform heeft een unieke wijze waarop voorbesprekingen en uitvaarten worden verwerkt. Hierdoor worden gebruikers gestimuleerd om altijd dezelfde werkwijze te hanteren waardoor de kwaliteit van de dossiers, en daarmee de uitvaarten, wordt verhoogd en gewaarborgd.

Efficiënt samenwerken
Baseform geeft gebruikers de mogelijkheid om samen aan een dossier te werken en taken te verdelen. Het is eenvoudig om een uitvaart over te dragen aan een collega waardoor u minder afhankelijk bent van een uitvaartverzorger die door ziekte of vakantie niet beschikbaar is. Een collega neemt in dat geval het dossier over en krijgt direct inzicht in de voortgang van deze uitvaart.

Baseform levert een grote bijdrage aan het waarborgen van de continuïteit van uw uitvaartonderneming. 

Overzicht
Uw uitvaartverzorgers houden het overzicht door optimalisatie van de taken. Overal in de applicatie kunnen gebruikers taken voor zichzelf of voor een collega aanmaken. Hierdoor weet iedere gebruiker wat van hem of haar wordt verwacht.

Wilt u zelf kennismaken met alle functionaliteiten van Baseform?

Baseform uitvaart software

What is Web Development?

At their core, keywords are one of — if not the most — single important component of a successful SEO campaign. Keywords refer to the words typed into a search box – be it on Google, Bing, or Yahoo. However, there is much more to keywords than just that.

The keywords typed into a search box reveal certain details about customers and how they go about searching for things. Knowing this, it’s important to target keywords that mimic your customer’s minds and search tendencies.

What is PCC Advertising?

At their core, keywords are one of — if not the most — single important component of a successful SEO campaign. Keywords refer to the words typed into a search box – be it on Google, Bing, or Yahoo. However, there is much more to keywords than just that.

The keywords typed into a search box reveal certain details about customers and how they go about searching for things. Knowing this, it’s important to target keywords that mimic your customer’s minds and search tendencies.