Baseform is de nieuwe applicatie voor uw uitvaartonderneming
Veilige verwerking van uw bedrijfsdata is essentieel in de tijd waarin de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) een belangrijke rol speelt. Met Baseform bent u ervan verzekerd dat uw data veilig wordt verwerkt. In onze Service Level Agreement leest u alles over de maatregelen die wij nemen om dit te waarborgen.
Bij de ontwikkeling hebben wij samen met uitvaartondernemers gekeken welke taken door onze software uit handen genomen kunnen worden zonder daarbij in te leveren op persoonlijke uitvaartzorg. Hieronder leest u meer over de belangrijkste functies.
Voorbesprekingen en uitvaarten uniform verwerken
Dossiers efficiënt, digitaal en veilig verwerken
Voorbesprekingen vastleggen was nog nooit zo eenvoudig. Op het moment van overlijden controleert Baseform zelf of er een voorbespreking aanwezig is. Deze kan vervolgens met één klik worden omgezet naar een uitvaartdossier.
Door de unieke workflow bent u in staat om alle gegevens en afspraken overzichtelijk vast te leggen in het digitale dossier. Tijdens het invullen worden de artikelen die voor dit dossier van toepassing kunnen zijn automatisch geladen en kunt u deze toevoegen aan de begroting. Op basis van de gegevens in het dossier worden de benodigde formulieren en de begroting voor u klaargezet.
Baseform weet precies welke documenten u nodig heeft om het betreffende dossier af te ronden. Hierdoor werkt u altijd op dezelfde uniforme wijze en houdt u het overzicht.
Razendsnel formulieren genereren
Foutloze formulieren opstellen was nog nooit zo eenvoudig
Op basis van de ingevoerde gegevens worden de formulieren die nodig zijn voor het betreffende dossier klaargezet. Deze formulieren kunt u na het invoeren van de benodigde gegevens laten genereren. Vervolgens worden deze documenten automatisch aan het dossier toegevoegd.
Door dit proces te automatiseren voorkomt u fouten in de documenten en hoeft u alle gegevens maar één keer in te vullen. Dit kan in veel gevallen een grote tijdwinst opleveren.
Eenvoudig de begroting bijwerken
Uitvaartkosten altijd inzichtelijk en direct een begroting beschikbaar
Ervaar de wijze waarop Baseform begrotingen genereert. Hierdoor bespaart u niet alleen veel tijd, maar kunt u ook direct een begroting bij de nabestaanden achterlaten.
Doordat u tijdens het bespreken van de uitvaartwensen alle gegevens direct in Baseform invoert, heeft u op ieder moment inzichtelijk wat de actuele uitvaartkosten zijn. Vervolgens kunt u de begroting inzien, bewerken en genereren in pdf. De begroting wordt dan automatisch toegevoegd aan het dossier.
- Voeg nieuwe of bestaande items toe
- Wijzig de volgorde van de items
- Verwijder een item
- Wijzig de omschrijving of de prijs van een item
Taken beheren op verschillende niveaus
Optimaal overzicht door het unieke taakbeheer
In Baseform is het mogelijk om op ieder moment in de applicatie taken voor u of voor een collega aan te maken. Ook kunt u eenvoudig een dossier en een deadline aan deze taak koppelen. De aangemaakte taken zijn op verschillende niveaus inzichtelijk.
Hierdoor houdt u als uitvaartverzorger overzicht in de werkzaamheden die voor een dossier nog verricht moeten worden.
Het nieuwe samenwerken
Samenwerking binnen en buiten uw uitvaartonderneming
Door de unieke wijze van dossierverwerking stimuleert u efficiënt werken binnen uw team van medewerkers. Het is mogelijk om gebruikers aan te maken of te verwijderen wanneer u dat wilt. Ook kunt u binnen uw team gebruikers verschillende rollen toekennen. Hierdoor krijgen uw medewerkers alleen toegang tot díe gegevens die voor hen relevant zijn.
Uniek aan Baseform is de mogelijkheid om gebruikers aan verschillende uitvaartondernemingen te koppelen. Hierdoor biedt Baseform niet alleen de mogelijkheid om binnen uw bedrijf samen te werken, maar ook daarbuiten. Voor kleine ondernemers die in een drukke periode elkaar ondersteunen is dit de perfecte oplossing.
Veilige online omgeving
Inloggen via elke computer in uw eigen omgeving
Altijd uw bedrijfsdata bij de hand. Als organisatie krijgt u een eigen online omgeving. Hierin kunt u vanaf iedere willekeurige computer met internettoegang inloggen. Hierdoor bent u nooit meer afhankelijk van die ene kapotte laptop.
Ook bent u gegarandeerd van veilige opslag van uw bedrijfsgegevens. Wij monitoren onze systemen 24/7 en waarborgen de kwaliteit door uitsluitend voor ISO-gecertificeerde partners te kiezen.
Wilt u meer weten over de veiligheidsmaatregelen die wij nemen? U leest alle maatregelen in onze Service Level Agreement.